Nieodpowiednie dopasowanie fraz kluczowych gwoździem do trumny Twojego biznesu! (video)

I mam kolejne krótkie video tym razem w nagraniu mówię o dopasowaniu fraz kluczowych do Twojego biznesu, konsekwencjach dobrania nieodpowiedniej frazy kluczowej… chcę zwrócić uwagę na bardzo ważny element jakim jest właśnie dobranie odpowiedniej frazy.

Zapraszam do zapoznania się z materiałem video poniżej, a tymczasem musisz wiedzieć, że w poniedziałek z samego rana na blogu pojawi się informacja z ofertą kursu video dotyczącego optymalizacji treści na stronie. Pokażę w nim jak wiele pozyskuję ruchu tylko za pomocą używania odpowiednich słów w odpowiedni sposób bez pozycjonowania, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów! Pokażę Ci jak przyciągać setki czytelników dziennie na Twoją stronę i uzyskać dziesiątki komentarzy i wiele innych ciekawych materiałów!

Zależy mi na pozyskaniu komentarzy do filmów na YouTube dlatego postanowiłem, że wśród osób, które dodadzą komentarz do któregokolwiek z 3 nagrań na YT wybiorę 3 osoby, które otrzymają mój najnowszy produkt zupełnie za darmo! Nie mam określonych kryteriów oceny komentarzy, niech będzie ciekawy, śmieszny, intrygujący, oryginalny niech jakoś się wyróżni, wymyśl coś 🙂 Czekam na Twój oryginalny komentarz!

Oto linki do wszystkich 3 nagrań, które możesz komentować:

https://www.youtube.com/watch?v=EoFCiChRW9k
https://www.youtube.com/watch?v=LrcnaT5Ardk
https://www.youtube.com/watch?v=PavjRS1qeFo

Jeśli podoba Ci się to video to kliknij facebookowy „Lubię to” na górze po lewej stronie pod tytułem wpisu. DZIĘKI!

— Transkrypt z nagrania —

Witaj. Z tej strony Sławek Gdak. W dzisiejszym nagraniu chcę Ci powiedzieć o tym, że dobranie nieodpowiedniej frazy kluczowej dla Twojej strony może być gwoździem do trumny dla Twojego biznesu. Brzmi to poważnie, powiało grozą, jednak — moim zdaniem — taka jest prawda.

Z jednej strony pozycjonowanie w porównaniu do radia czy telewizji jest dość tanią formą reklamy, jednak pozycjonowanie się na złe frazy kluczowe może wygenerować Ci bardzo duże koszty i zabić Twój biznes. Pozycjonowanie może Cię kosztować miesięcznie od kilkuset złotych do nawet kilku tysięcy, także są to niemałe pieniądze. Teraz pomyśl, co by się stało, jakbyś kierował komunikat reklamy nie do tego odbiorcy co trzeba. Jaki byłby efekt reklamowania np. męskich perfum na programie telewizyjnym dla dzieci: MiniMini czy Cartoon Network? Oczywiście poniósłbyś ogromne koszty i utopił masę pieniędzy. Jesteś gotowy na takie ryzyko?

Takiego samego efektu możesz się spodziewać, jeśli wybierzesz nieodpowiednią frazę kluczową. To wydaje się banalne, jednak masa ludzi właśnie w ten sposób postępuje. Wybierają frazy niedopasowane do ich odbiorców, do odbiorców ich produktu. I mimo wielu odwiedzin, strony nie odnotowują żadnej sprzedaży. Na Twoją stronę będą wchodzić przypadkowi goście, niezainteresowani Twoim produktem ani przyszli klienci. Wiele osób w ogóle nie zastanawia się, czego oczekują internauci i czego oczekują ich klienci. Piszą, jakby robili to tylko dla siebie, przede wszystkim kierują swoje komunikaty do przyszłych klientów.

Warto zaznaczyć, że zanim internauta pojawi się na stronie, trzeba zadbać o to, aby Google na nią dotarło. W tym celu niezbędna będzie optymalizacja treści pod wybrane przez Ciebie wcześniej frazy kluczowe. Musisz je umieścić w różnych miejscach na stronie, aby wyszukiwarka mogła zrozumieć, pod jakie frazy chcesz, aby Twoja strona pojawiała się w wynikach organicznych, w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie zoptymalizujesz strony, to Google zdecyduje za Ciebie albo w ogóle „oleje” Twoją witrynę.

Każda podstrona na Twojej stronie musi zostać zoptymalizowana pod inną frazę, bo oczywiście na każdej stronie piszesz o czymś innym. Czyli wszędzie będzie inny tytuł, inny opis i frazy kluczowe, które będą przyciągały dobrze stargetowany ruch dla tego konkretnego artykułu, tej treści. Dzięki temu Google będzie mogło kierować użytkowników, których interesuje właśnie ta treść, na tej konkretnej podstronie. Czujesz to? Czyli za jednym razem możesz udobruchać Google i swoich czytelników. Kwestia tego, aby odpowiednio komunikat przekazać, który dotrze tutaj i tutaj.

Mam nadzieję, że uświadomiłem Ci jak ważne jest dobranie odpowiedniej frazy kluczowej i optymalizacja strony.

Dziękuję Ci za zapoznanie się z tym nagraniem. Bacznie obserwuj swojego e-maila, mojego bloga wkrótce na pewno znajdziesz na nim coś ciekawego. Pozdrawiam Sławek Gdak.

o autorze

Sławomir Gdak

"Pomagam właścicielom małych i średnich firm w generowaniu ruchu z wyszukiwarek, aby ich biznes był stabilniejszy i bardziej dochodowy, za pomocą każdego rodzaju produktów i usług, jakie w danym momencie pozwalają mi ten cel realizować najlepiej."

13 komentarzy

napisz komentarz
  • Sławku ja też mam wrażenie, że przeprowadzasz "Zmasowany atak". Wideo fajne, ciekawe, ale brakuje mi konkretów czyli jak to zrobić. Pewnie będzie to w tym poniedziałkowym płatnym kursie :).

  • Hehe
    Jak ja nie lubię polskiego nazewnictwa 😀 "zmasowany atak" … tak jakby sprzedawca toczył wojnę z klientami 😀 co za "perswador" wymyśla takie nazwy?

    Święta prawda, że większość autorów pisze dużo bardziej dla siebie niż dla swoich czytelników. To jest niesamowicie wymagające, aby skupić się w 100% na klientach i czytelnikach 🙂 W końcu jesteśmy Twórcami, uwielbiamy tworzyć zainspirowani różnymi doświadczeniami czy tym co wyszperamy w necie.

    A często prawda jest taka, że nasi czytelnicy potrzebują bardziej ogólnych i typowych zagadnień niż my sami chcielibyśmy poruszać. Przynajmniej ja tak miewam.

    Co do jednoczesnego zadowalania czytelników i googla – jestem zdania, że trzeba przeplatać 2 strategie pisania: 1. pisanie artykułów bezpośrednio pod frazy kluczowe 2. pisanie dla swojej bazy czytelników + lekka optymalizacja pod google. W ten sposób zadowoleni są i ludzie, którzy szukają bardzo konkretnej treści w wyszukiwarce oraz Twoi fani, dla których kreujesz bardziej wysublimowane koncepcje 🙂

  • Coraz ciekawsze te widea. Przesłuchałem i muszę się zgodzić z większością tez i wniosków tam postawionych. Może uświadomi to komuś jak ważną częścią pozycjonowania jest wybór fraz 🙂

  • I drop a leave a response whenever I appreciate a article on a
    website or if I have something to valuable to contribute to the conversation.
    It’s triggered by the fire communicated in the article I browsed. And on this post Nieodpowiednie dopasowanie fraz kluczowych gwoździem do trumny Twojego biznesu! (video) |. I was excited enough to drop a commenta response 😉 I do have some questions for you if you usually do not mind. Could it be simply me or does it look like like a few of these remarks appear like written by brain dead visitors? 😛 And, if you are posting on additional social sites, I would like to follow anything new you have to post. Would you list the complete urls of your public sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie polityki prywatności.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Slawek Gdaq

Chcesz, żebym pomógł Ci zwiększyć pozycje, ruch i przychody z Twojej strony?

Sprawdź moją propozycję pozycjonowania.