Jak zwiększyć o 400% zwrot z inwestycji w SEO i mieć lepsze efekty pozycjonowania nawet 4x szybciej, niż standardową metodą?

Jeżeli chcesz za 90 dni patrzeć, jak Twój sklep internetowy w bezpieczny
sposób przebojowo zdobywa najbardziej lukratywne pozycje w Google, to czytaj dalej.

Posłuchaj tej historii…

Od 12 lat prowadzę bloga o pozycjonowaniu i po przeczytaniu jednego z moich artykułów, napisał do mnie właściciel sklepu internetowego. Od 11 miesięcy współpracował z agencją SEO, nie widział żadnych efektów ich pracy, a musiał zdecydować, czy przedłużać ją na kolejny rok, czy zrezygnować.

Był zaniepokojony i gdzieś wewnętrznie miał wrażenie, że mogłoby być lepiej. Poprosił mnie o niezależną ekspertyzę.

Przez 11 miesięcy płacił po 2000 złotych netto, a niestety czarno na białym wyszło, że był to stracony rok dla jego SEO. Po prostu, agencja wybrała mu słowa kluczowe, które nie przynosiły faktycznej sprzedaży. Oczywiście moja rola, nie ograniczyła się do stwierdzenia, że zostało to zrobione źle. Pokazałem również, co trzeba zmienić, żeby te błędy naprawić i żeby jego SEO przynosiło pieniądze.

Po wdrożeniu moich wskazówek, właściciel sklepu nareszcie zobaczył zwiększoną liczbę zamówień. Jego sklep zaczął się rozwijać i przynosić solidne zyski.

Na efekty musiał czekać 3 miesiące.
Nie rok, nie dwa. 3 miesiące!

Chcesz też tak? Skorzystaj z oferty raportu R.E.D.S.

Każdy sklep internetowy jest inny i każde pozycjonowanie musi być inne, dopasowane do konkretnych potrzeb.

Zauważ proszę, że nie ma konkretnych wytycznych co do pozycjonowania w Google. Oni nie dostarczają informacji, jak działają ich algorytmy i co dokładnie zrobić, żeby być widocznym na pierwszych pozycjach. Dlatego różne agencje SEO mają swoje własne know-how.

Niestety, jak to bywa w takich przypadkach, jedne rozwiązania są lepsze, a drugie gorsze. Zdarzają się też takie, które, są wręcz szkodliwe. Wtedy zamiast wspinać się w pozycjach w Google, spadasz coraz niżej.

Może to kontrowersyjne co powiem, ale dla agencji od początku jesteś na przegranej pozycji jako Klient.

Będą się zasłaniać swoim know-how i nie dowiesz się, co zostało zrobione i dlaczego. A nawet jeśli powiedzą, to użyją takiego języka, że „bez doktoratu z SEO” nic nie zrozumiesz. Serio, siedzę w tym 12 lat i widzę, jak z roku na rok jakość pozycjonowania spada, a cierpią na tym Klienci.

Szefowie agencji SEO otwierają szampany i rozbijają się drogimi autami, a Ty jako ich tysięczny Klient nie widzisz u siebie efektów, bo poświęcają Twojemu sklepowi maksymalnie 30 minut miesięcznie.

To nie ma prawa działać.

Widzisz… Nawet jeżeli stać Cię na to, żeby wydawać po 2000 zł miesięcznie, czyli po 24000 zł rocznie na pozycjonowanie i pieniądze nie są problemem, to czy stać Cię na marnowanie całego roku, żeby na koniec nie zobaczyć efektów?

Żaden przedsiębiorca nie ma roku na zmarnowanie.

Ba, powiem nawet, że nie masz nawet tygodnia na zmarnowanie, bo w tym czasie Twoi potencjalni Klienci znajdują w Google konkurencję i u niej kupują to, czego potrzebują.

Dlatego pomyśl, gdzie byłaby Twoja firma za 12 miesięcy, dzięki dobrze zrobionemu pozycjonowaniu?

Zastanów się, jaką będziesz mieć frajdę, gdy będziesz obserwować, jak Twój sklep internetowy, miesiąc po miesiącu, przebojowo zdobywa najbardziej lukratywne pozycje w Google, a konkurencja tylko bezradnie rozkłada ręce.

Już teraz mogę Ci pokazać, czy Twoje pozycjonowanie idzie w dobrą stronę i co poprawić. Krok po kroku.

Nie ma nic gorszego od niewiedzy i działania po omacku, bo to prosta droga do straty czasu i dużych pieniędzy. Historia Klienta, którą Ci opowiedziałem na początku, jest tylko wierzchołkiem góry lodowej.

Takich przykładów mam znacznie więcej i regularnie dostaję pytania o obiektywne sprawdzenie, czy SEO idzie we właściwą stronę.

Taka niezależna analiza pomaga zaoszczędzić miesiące i dziesiątki tysięcy złotych.

W oparciu, o moje 12-letnie doświadczenie związane z pozycjonowaniem, wypracowałem system oceny stanu bieżącego sklepu internetowego i mam wiele praktycznych wskazówek, co poprawić krok po kroku, żeby mieć szybkie efekty.

Poznaj R.E.D.S. najbardziej indywidualny i innowacyjny raport SEO na rynku

Opracowany przeze mnie R.E.D.S. to nie tylko drogowskaz dla Twojego sklepu internetowego, ale też ostrzeżenie dla nieuczciwych agencji SEO, które mogłyby chcieć Cię naciągnąć.

Niezależnie od tego, czy sam pozycjonujesz swój sklep, czy też zlecasz to agencji powinieneś mieć wszystko czarno na białym. Musisz wiedzieć jaki jest stan faktyczny oraz co poprawić, żeby mieć więcej sprzedaży. To wszystko znajdziesz w moim raporcie.

W ramach R.E.D.S dostajesz ode mnie proste i spersonalizowane wskazówki, krok po kroku, co trzeba zmienić, żeby zajmować lukratywne pozycje w Google, przekładające się na prawdziwe zyski.

Wykorzystanie tych wytycznych, pozwala najczęściej dostrzec pozytywne rezultaty już po 30 dniach od wdrożenia poprawek. Zyskasz w tym czasie znacznie więcej niż po roku źle robionego SEO.

Co konkretnie zawiera R.E.D.S?

N
Na ile fraz kluczowych Twoja witryna pojawiała się w Top 10 Google od czasu nawiązania współpracy z agencją. Od razu zobaczysz zmiany lub… ich brak.
N
Które frazy generują największy ruch w Twoim sklepie – łatwo obliczysz opłacalność pozycjonowania i stwierdzisz, o ile więcej możesz zarobić na poprawie ruchu organicznego.
N

Na ile fraz kluczowych Twoja witryna spadła z TOP 10 Google od czasu nawiązania współpracy z agencją.

N
Jak zmienił się ruch w sklepie i które źródła na niego wpływają – czy w ogóle coś się zmieniło na lepsze?
N
Ile w tym czasie zyskali kluczowi konkurenci – oni przejmują klientów, których Ty tracisz. Tu najlepiej widać, ile pieniędzy ucieka Ci przez palce z powodu ignorowanych przez agencję fraz.
N

Dla każdego źródła ruchu otrzymasz zestawienie zmiany liczby transakcji, współczynnika konwersji i średnią wartość zamówienia – będziesz wiedzieć, co jest dla Ciebie źródłem najlepszych klientów i zysków.

N
Które frazy spoza TOP 10 Google mogłyby przynieść Ci więcej pieniędzy – w co warto inwestować? Co mogłoby dać duże zyski małym kosztem, gdyby tylko agencja nad nimi popracowała?
N
Ocena profilu linków Twojej strony – sprawdzę ilość i jakość pozyskanych linków, ich wpływ na pozycje Twojej strony w Google, by upewnić się, czy jest to dla niej bezpieczne i nie skończy się spadkiem w czeluści Google.
N
Błędy optymalizacyjne – szybki rzut oka na błędy optymalizacyjne, powie mi, czy to tutaj warto szukać problemu w braku efektywności działań seo.

Jak wygląda proces po zamówieniu R.E.D.S.?

1

Następnego dnia po zamówieniu, otrzymasz ode mnie e-mail z prośbą o przesłanie niezbędnych danych do realizacji R.E.D.S.

2

W przeciągu 7 dni roboczych od dostarczenia przez Ciebie tych informacji otrzymasz gotowy raport z praktycznymi wskazówkami.

Sławek pokazał mi kilka błędów, a jeden naprawdę mocny i kluczowy.

Bardzo mi poógł, dał mi wskazówkę, jak dalej działać, czego wymagać. Śmiało poleca. Zrobił to rzetelnie

Krzysztof Walewski

Właściciel, SkrzynkiNaListy.pl

Bardzo podobałą mi się, oprócz samej analizy i przygotwanych dancyh, teżforma podania tych treści, a mianowicie nagranie filmy z komentarzem.

Był on dla mnie bardzo pomocny, zwłaszcza, że jestem laikiem i nie wszystkie rzeczy są dla mnie jasne.

KAROLINA LEPCZAK

Brand Manager, Wallart Sp. z o.o.

Po zapoznaniu się z przygotowanym dla mojego sklepu raportem wiem już, na co zwrócić uwagę przy kontaktach z pracownikami tej agencji.

Zlecona przeze mnie analiza została przygotowana bardzo szybko, jest kompletna i bardzo szczegółowa. Polecam taką usługę wszystkim, którzy mają kontakty z agencjami seo.

MAREK ZAWISTOWSKI

Właściciel, ZW LUNA

Sławek przedstawił nam raport w formie video i przentacji.

Jest tam dosyć dużo fajnych danych, które rzeczywiście obnażyły w naszym przypadku sporo błędów agencji, które prowadzi nam działania marketingowe.

MATEUSZ KUBIAK

Prezes, Fuegos sp. z o.o.

Jaka jest cena R.E.D.S?

Mam dobrą wiadomość. Kompletny, indywidualnie przygotowany raport z praktycznymi wskazówkami odnośnie SEO dla Twojej firmy, którego wdrożenie wniesie w ciągu miesiąca często więcej, niż przez cały rok, kosztuje 997 zł brutto.

Tyle, średnio liczy za swoją pracę przez 7 dni agencja SEO w Polsce. Niektóre agencje są jeszcze droższe.

Jeżeli zastosujesz wskazówki zawarte w R.E.D.S. ta inwestycja zwróci się już po kilku zamówieniach z Twojego sklepu.

A co najlepsze – czas w końcu zacznie grać na Twoją korzyść, bo te pozycje będą się tylko umacniać!

ZAINWESTUJ W R.E.D.S. JUŻ DZIŚ:

997 zł brutto

Gwarantuję 100% Satysfakcji z Raportu

Decydując się na R.E.D.S. za dosłownie ułamek ceny pracy agencji SEO, zyskujesz pełny ogląd sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się Twój sklep. Niektórzy Klienci są w szoku, gdy widzą swój R.E.D.S., który bezwzględnie i bez żadnych emocji punktuje słabe strony wcześniejszych działań agencji.

A później są w jeszcze większym szoku, po wdrożeniu zmian z raportu, bo ich pozycje w Google szybują w kosmos. W końcu zaczynają rozwijać swój sklep internetowy w ekspresowym tempie.

Mam pewność najwyższej jakości wykonanej przeze mnie pracy, dlatego, jeżeli po wdrożeniu moich wskazówek nie odnotujesz pozytywnych zmian, wystarczy, że do mnie napiszesz, a zwrócę pieniądze. Całe ryzyko biorę na
siebie.

PS. Jeżeli pozycjonujesz swój sklep internetowy samodzielnie lub zlecasz agencji, a nie wiesz, czy jest to zrobione dobrze R.E.D.S. jest zdecydowanie dla Ciebie.

Odczujesz dużą zmianę po wdrożeniu wytycznych z raportu – pojawią się nowi klienci, a wraz z nimi – coraz więcej zamówień.

To naprawdę inwestycja, która zwraca się wielokrotnie w ekspresowym tempie!