Moja najnowsza książka “Pozycjonowanie krok po kroku” już w sprzedaży!

Ostatnio byłem mniej aktywny na blogu bo jak część z Was wie ciężko pracowałem nad ebookiem. Prace nad nim rozpocząłem w lipcu 2010 roku i po długiej przerwie wróciłem do tematu.

Starałem się, aby wiedza udostępniana przeze mnie była jak najrzetelniejsza więc pracy była cała masa. Sam się dziwię jak udało mi się utrzymać w miarę regularne pisanie na blogu :), ale cieszę się, że udało mi się to pogodzić.

Kilka miesięcy temu udostępniłem Ci mój darmowy 14 dniowy emailowy kurs pozycjonowania i po otrzymaniu wielu pozytywnych komentarzy zmotywowany do dalszej pracy wziąłem się za ebook’a.
Po kilku miesiącach ciężkich prac wreszcie udało mi się zakończyć e-book i umożliwić Ci jego kupno co mnie bardzo cieszy. Sam też już potrzebuję oddechu 🙂

A teraz przejdę do samego e-book’a!

W e-booku starałem się uwzlędnić wszelką niezbędną wiedzę w celu rozpoczęcia pozycjonowania stron.
E-book składa się z 19 rozdziałów zapisanych na ponad 150 stronach.
Na każdy mój produkt udzielam 30 dniowej gwarancji satysfakcji także jeśli uznasz, że e-book nie był wart swojej ceny to możesz do mnie napisać, a ja zwrócę Ci 100 % wpłaconej kwoty za e-book.

Poniżej umieszczam podsumowanie w punktach oferty e-book’a.

E-book zawiera ponad 150 stron solidnej wiedzyz którego dowiesz się m.in.:

  • dlaczego warto pozycjonować i korzystać z reklam AdWords,
  • jak Google ustala ranking i co musisz zrobić, aby ściągnąć na swoją stronę tłumy internautów,
  • jak wybierać skuteczne i tanie do pozycjonowania frazy kluczowe,
  • jaki adres strony wybrać, aby internauci powracali na Twoja stronę,
  • jak zoptymalizować stronę, aby bez dodatkowych inwestycji samodzielnie się pozycjonowała,
  • jak za darmo zdobywać linki, aby Twoja strona awansowała w wynikach Google,
  • jak stworzyć własne zaplecze i ułatwić proces pozyskiwania linków,
  • jak sprawdzać efekty działań seo, aby pozycjonować jeszcze skuteczniej,
  • dowiesz się czego powinieneś unikać, aby Google nie dało Ci pstryczka w nos i nie wyrzuciło Twojej strony z rankingu,
  • poznasz wiele ciekawych narzędzi wspomagających i automatyzujących prace pozycjonerskie, co pozwoli Ci zaoszczędzić sporo czasu,
  • powiem Ci o najczęstszych błędach początkujących pozycjonerów, abyś nie tracił swojego cennego czasu,
  • gdybyś nie był zainteresowany pozycjonowaniem samodzielnie to pokażę Ci jakie haczyki stosują firmy pozycjonujące w umowach z klientami,
  • i wiele innych ciekawych rzeczy.

Poniżej spis treści

  1. Wstęp – Czyli Podstawy, Które Musisz Znać!
  2. Niezbędna Wiedza O Wyszukiwarkach
  3. Jak Google ustala ranking?
  4. Jak Wybrać Frazy Kluczowe, Które Przyniosą Ci Zyski?
  5. Dobry Adres Strony To Podstawa W E-Biznesie
  6. Optymalizacja Strony Cz I – Czyli Gdzie Umieszczać Słowa Kluczowe?
  7. Optymalizacja Strony Cz II – Co Musisz Poprawić Na Swojej Stronie?
  8. Wszystko Co Chcesz Wiedzieć O Linkach Linkowaniu
  9. Sposoby Na Zdobywane Linków Część I Podstawy
  10. Sposoby Na Zdobywanie Linków Część II Weź Się Porządnie Do Roboty!
  11. Tajna Broń Każdego Pozycjonera, Czyli Własne Zaplecze
  12. Monitoruj Efekty Działań SEO
  13. Niezbędne Narzędzia Każdego Pozycjonera
  14. Poznaj Zakazane Spamerskie Techniki Pozycjonowania
  15. Mity Na Temat Pozycjonowania
  16. Pytania Czytelników
  17. Najczęstsze Błędy Początkujących Pozycjonerów
  18. Pozycjonować Samodzielnie Czy Zlecać?
  19. Dla Żądnych Wiedzy

Książka ma swój funpage pod adresem https://www.facebook.com/pages/Pozycjonowanie-Krok-Po-Kroku/221311107927297 zapraszam do jej lajkowania. Na stronie książki jest zakładka blog w której co jakiś czas będą się pojawiały informacje.

Mam nadzieję, że e-book na tyle Cię zainteresował, że zechcesz zapoznać się z jego ofertą na stronie www.pozycjonowaniekrokpokroku.pl

Ps. na końcu oferty czeka ograniczona czasowo niespodzianka, którą jest lista mocnych katalogów za 50% ceny.

Ps. Dla osób zainteresowanych promocją/zarabianiem na e-boook’u wkrótce opublikuję wpis na temat platform afiliacyjnych poprzez, które będzie można promować książkę. Planuję wprowadzenie produktu na ekademia.pl oraz interkursy.pl i prowizję na poziomie 30-40%.

o autorze

Sławomir Gdak

"Pomagam właścicielom małych i średnich firm w generowaniu ruchu z wyszukiwarek, aby ich biznes był stabilniejszy i bardziej dochodowy, za pomocą każdego rodzaju produktów i usług, jakie w danym momencie pozwalają mi ten cel realizować najlepiej."

36 komentarzy

napisz komentarz
    • Mentalność Polaków jest nieco inna. U nas, jak wszędzie obserwuję, jest to popularna metoda irytowania potencjalnych klientów ;). Reakcje mówią same za siebie.

      I oczywiście nie każdy copywriter w USA tak pisze. W ten sposób piszą tzw. B-level i C-level, ale nie A-level.

      • Masz rację Łukaszu. Jednak moje badania pokazują, że Taki Sposób Pisania zwiększa sprzedaż.

        W USA pierwsza liga też tak pisze;-)

  • Nie wiem czy tylko ja tak mam ale te wszystkie landing page wywołują u mnie skutek odwrotny do zamierzonego, zamiast kupować jak najszybciej zamykam daną stronę. Może to przez ten marketingowy bełkot (bez urazy Gdaqu).

  • Bez obrazy, ale Co z tego, że każdy copywriter w USA tak pisze, jak w języku polskim uchodzi to za błąd?
    Również chciałam spytać, czy książka miała korektę, bo jeśli nie, a piszesz w niej tak, jak tutaj, to aż strach kupować.
    np. e-booka, a nie e-book'a

    • Chcąc wyróżnić tytuły mógłbym równie dobrze całe napisać dużymi literami i nie widzę w tym wielkiego problemu.
      Korekta była robiona przez redaktora pewnego miesięcznika. Myślę, że czytelnik skupi się na wiedzy, a nie dużych czy małych literach w nagłówkach. Wkrótce wszyscy będą mogli poznać opinię osób, które już kupiły książkę.

      • Pisownia całości wielkimi literami, a nie tylko pierwszych liter poszczególnych wyrazów to dwie różne zasady języka polskiego.
        Oczywiście, jeśli korekta była (i nie ma tam takich błędów jak "e-book'a"), to zapewne błędy nie będą odwracać uwagi czytelnika i skupi się on jedynie na wartości merytorycznej.

  • Zastanawiam się w jakim miesięczniku redaktor pisze poszczególne wyrazu w nagłówku wielkimi literami. No chyba że udało Ci się go przekonać, że masz rację – bo przecież copy w Stanach tak robią i badania potwierdzają, że daje to piorunujące efekty.
    Martwię się, że to, co nazywasz książką wcale nią nie jest. Żadna porządna książka, w tym również ta spod skrzydeł self-publishingu w formie ebooka nie przejdzie bez korekty z prawdziwego zdarzenia. Boję się, że jak wydam na tę "książkę" 27 zł, to będą to pieniądze wyrzucone w błoto. Chcesz mnie przekonać "próbką" ebooka? Dla mnie język jest równie ważny, co treść.

  • W jaki sposób mogą otrzymać e-booka osoby, które zamówiły w przedpłacie przed ukazaniem się ebooka?

  • Pisałeś, że zamierzasz wrzucić na ekademię i będzie mozna promować przez cnebpoints, tak? Trzeba cierpliwie czekac? 🙂

    • W ekademii to trwa, ale na interkursach dostałem akcept w jeden dzień więc przez interkursy możesz promować śmiało. Po wekendzie przygotuję banery.

  • Ebook (próbka) wygląda przyzwoicie. Nie rozumiem takiej krytyki sposobu pisania nagłówków. Jeśli miałbym kupić tą książkę to tylko ze względu na wiedzę tam zawartą a nie żeby szukać literówek i błędów…. Pozdrawiam.

  • Fajny projekt. Co prawda ebooka nie zakupię, bo jakąś wiedzę o SEO posiadam ale sam pomysł pochwalam. Początkującym pozycjonerom przyda się taka wiedza w rozsądnej cenie.

  • Cześć. Gratuluje własnego e-booka. Mam pytanie, ile można zarobić na takiej książce? Napisanie jej zajęło Ci pewnie sporo czasu, jak to się przekłada na zarobek? Nie pytam o konkretne sumy, a raczej ogólnie o rząd wielkości 🙂

    • Wojtek to Ty nie wiesz, że na książkach się nie zarabia? 🙂 No chyba, że jesteś znanym autorem, albo piszesz tego na potęgę.
      Nad książką rzeczywiście sporo siedziałem, ale nie żałuję bo uważam, że nie odbiega od książek o seo drukowanych wydawnictw. Zrobiłem to, aby podsumować sobie pewien rozdział wiedzy o seo, przy okazji pomóc innych i w jakiś sposób wykreować swoją osobę.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę GDAQ.PL Multimedia Sławomir Gdak. Zgoda może zostać anulowana w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych są umieszczone na stronie polityki prywatności.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek treści bez zgody autora.

Slawek Gdaq

Chcesz, żebym pomógł Ci zwiększyć pozycje, ruch i przychody z Twojej strony?

Sprawdź moją propozycję pozycjonowania.