“E-marketing w akcji”
Niestety muszę powiedzieć, że książka jest słaba.
Porusza się tutaj m.in. temat pisania e-maili i newsletterów. Moim zdaniem o wiele lepszą książką w tej kwestii była “E-biznes. Relacje z klientem” Patrycji Kierzkowskiej.
Kolejne tematy to desktop marketing i marketing wirusowy i to rzeczywiście mnie zainteresowało bo o desktop marketingu nigdy wcześniej nie czytałem, a marketing wirusowy jest ciekawym tematem.
O marketingu internetowym w wyszukiwarkach ciekawszą wiedzę znajdziecie w książce Tomasza Frontczaka z MaxRoy.com pt.: “Marketing internetowy w wyszukiwarkach”.
Jeśli zaś chodzi o zarządzanie projektami e-marketingowymi to w tej kwestii sporo napisał Marek Kasperski w swojej ostatniej książce.
Myślę, że książka ta nie podobała mi się z tego względu na to, że nie jestem jej klientem docelowym. To książka dla osób, które nie chcą samemu zajmować się tym wszystkim, a chcą to zlecić. Jest to podręcznik jak dobrze współpracować z agencjami. Jeśli właśnie na tym Ci zależy to z pewnością będzie to dla Ciebie dobre kompendium wiedzy.
O ile szczegółów dotyczących pozycjonowania nie musisz znać o tyle jak pisać e-maile czy newslettery z pewnością warto i przydałoby się przeczytać lekturę zgłębiającą ten temat.
Wystawiam ocenę 3/5 tej książce.
Nie jest zła jednak nie trafiła w mój gust.
Nie trafiła, bo jest skierowana do pierwszaków a tu widzę – profeska 😉 Fajny blog nawiasem mówiąc, jakoś wcześniej nie trafiłem na niego a widzę tu sporo ciekawych rzeczy. Powodzenia! 🙂
Dzięki za pochlebne słowa 🙂 i zapraszam Cię do regularego cztytania. Ostatnio trochę rzadziej piszę, ale staram się jak mogę.