Historie klientów i ich rezultaty
Co Cię interesuje?
Sprawdź, jakie efekty uzyskali moi klienci
Case study
Sprawdź dokładnie opisane studia przypadku moich klientów. Konkretne liczby i rezultaty.
Opinie raportów SEO
Dowiedz się, co mówią klienci o moich raportach, dotyczących skuteczności aktualnych działań SEO.
Opinie o szkoleniach
Poznaj opinie uczestników szkoleń oraz jakie osiągnęli wyniki dzięki zdobytej wiedzy
Case study moich klientów
#1
Zwiększenie przychodów o 237,54%
Klient prowadzi sezonowy sklep internetowy w branży dom i ogród. Współpracę przy pozycjonowaniu jego sklepu rozpoczęliśmy w listopadzie 2018 roku, a celem naszych działań było zwiększenie liczby zamówień i zmniejszenie dysproporcji pomiędzy sprzedażą z ruchu organicznego a pozostałymi źródłami.
Jak zawsze, przeprowadziliśmy analizę fraz kluczowych, optymalizację strony (było tutaj sporo błędów), przygotowaliśmy nowe zoptymalizowane treści pod wybrane wcześniej frazy kluczowe, a następnie przeszliśmy do pozyskiwania linków.
Efektem tych działań było:
- zwiększenie widoczności strony w Google o 131.57%,
- zwiększenie ruchu z Google o 281,53%
- zwiększenie przychodów z ruchu organicznego 237,54%.
#2
Zwiększenie ruchu z seo o 46,55%
Klient prowadzi sezonowy sklep w branży dziecięcej. Współpracę w zakresie pozycjonowania jego sklepu rozpoczęliśmy w lutym 2020 roku, a celem naszych działań było zwiększenie sprzedaży. Poprzednia agencja lekko zwiększyła ruch, natomiast przychody stały w miejscu.
Podczas researchu fraz i analizy struktury strony natknęliśmy się na zbędne kategorie, które zostały usunięte. Strona wymagała (i niestety dalej wymaga) pewnych zmian optymalizacyjnych. Dalsze prace polegały na pozyskiwaniu tematycznie powiązanych linków do strony klienta.
Efektem 9 miesięcy naszej pracy było:
- poprawa widoczności strony w Google o 37,05%,
- zwiększenie ruchu z Google o 46,55%.
#3
Pozycjonowany serwis to katalog w pewnej niszy biznesowej. Pracę nad jego pozycjonowaniem rozpoczęliśmy w 2019 roku. Naszym celem było zwiększenie ruchu potencjalnych klientów ogłoszeniodawców.
Po researchu fraz i przygotowaniu treści dla stałych stron, rozpoczęliśmy pozyskiwanie linków, co po kilku miesiącach dało efekt kilkuset wizyt miesięcznie. Czując niedosyt, podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac nad działaniami content marketingowymi, w celu pozyskania większej liczby potencjalnych klientów z seo.
Efektem tych działań było osiągnięcie w styczniu 2021 roku, ruchu na poziomie 12 386 unikalnych wizyt.
Opinie na temat raportów SEO
“Po zapoznaniu się z przygotowanym dla mojego sklepu raportem wiem już, na co zwrócić uwagę przy kontaktach z pracownikami tej agencji.
Zlecona przeze mnie analiza została przygotowana bardzo szybko, jest kompletna i bardzo szczegółowa. Polecam taką usługę wszystkim, którzy mają kontakty z agencjami seo.”
MAREK ZAWISTOWSKI
właściciel, ZW LUNA
“Sławek przedstawił nam raport w formie video i prezentacji.
Jest tam dosyć dużo fajnych danych, które rzeczywiście obnażyły, w naszym przypadku sporo błędów agencji, która prowadzi nam działania marketingowe.“
MATEUSZ KUBIAK
Prezes, Fuegos sp. z o.o.
“Bardzo podobała mi się oprócz samej analizy i przygotowanych danych, też forma podania tych treści, a mianowicie nagranie filmu z komentarzem. Był on dla mnie bardzo pomocny, zwłaszcza, że jestem laikiem i nie wszystkie rzeczy są dla mnie jasne.”
KAROLINA LEPCZAK
Brand Manager, Wallart Sp. z o.o.
“Często jest tak, że dzwonią różne agencje, specjaliści od pozycjonowania i właściwie rozmowę o ofercie zaczynają od stwierdzenia “o Panie, kto to Panu tak popsuł.” Tutaj tak nie było.
Miałem poczucie, że bez oceniania otrzymuję suche fakty, czyste dane, i ja mogę sam sobie wyciągnąć z nich wnioski, Nie czułem, że ktoś chce mnie zdobyć jako klienta, oczerniając innych, poprzednich. Ten raport był taki z boku bez angażowania się emocjonalnego i oceniającego. Oceniam to bardzo profesjonalnie i polecam to każdemu.”
KACPER PUCHALSKI
właściciel, Plena Natura
Opinie o szkoleniach
“Podchodziłem do kursu sceptycznie, ale wyniki przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Najpierw znalazłem dla swojej branży 20 000 fraz kluczowych. Po odsianiu fraz, które nie są wyszukiwane i z nazwami konkurencji zostało 6300 fraz z czego 407 ściśle powiązanych z moimi produktami.
Nie dostajemy tylko informacji o frazach, ale też możemy zauważyć, kto jest naszym konkurentem i czego ludzie szukają. Można się zdziwić… Polecam!”
WOJCIECH PAWEŁEK
“Wszystko w przystępnej postaci, wyjaśnione opisowo, jak krowie na rowie. Nie trzeba być osobą ogarniętą w tematyce, by zrozumieć i wdrożyć metody…
Pozycjonuje obecnie swoją witrynę samemu i to ze znacznie lepszym skutkiem niż dawne działania agencji SEO. Mam kontrolę nad tym, co dzieje się z moją domeną i oszczędzam pieniądze.”
KAMIL KOZIŃSKI
właściciel, Kozinski-Foto
„Podsumowując: co uzyskałem dzięki szkoleniu?
Pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google na nowe frazy, wzrost ruchu, pozyskanie linków z dużych portali, strategię związaną ze słowami kluczowymi, zaskakujące pomysły na zdobywanie nowych linków oraz nowych partnerów z branży (Sławek uczył też trochę umiejętności miękkich :))
Do tego trzeba dodać, że Sławek jest osobą bardzo chętną do pomocy i na pewno nie zostawi nikogo z ważnym pytaniem bez odpowiedzi.”
PIOTR CICHALEWSKI
Właściciel, serwis techtutor.pl
„Strategia Sławka to stabilny sposób na sukces, który przekłada się na wzrost zainteresowania usługami oraz zwiększa sprzedaż oferowanych produktów.
W kursie wiele ważnych informacji do natychmiastowego wykorzystania znajdą pozycjonerzy, copywriterzy, a nawet specjaliści od marketingu internetowego.”
MARIUSZ WASZKIEWICZ
Specjalista ds. pozycjonowania Gogler
“Tym razem słowo kluczowe, które ma tylko 320 wyszukiwań miesięcznie (ale jest dla mnie kluczowe) zareagowało błyskawicznie, na linkowania z grudnia reagowało raczej słabo. Dzięki Sławek:) Teraz mam kilkanaście telefonów i maili tygodniowo, a ruch z organika również zaczyna wzrastać.
Sławek pokazuje mnóstwo przydatnych narzędzi i sposobów ich efektywnego wykorzystania. Można próbować różnych metod, dzięki temu zdobywamy upragnioną dywersyfikację linków.”
URSZULA DERĘGOWSKA
PPC Manager Artgeist Sp. z o.o
„Dzięki wiedzy pozyskanej od Sławomira zyskałem to, czego szukałem. Zdecydowanie wróciłem znów, na profesjonalny poziom pozycjonowania stron internetowych.
Nowa olbrzymia dawka wiedzy, motywacji do pracy, pewności siebie i spokoju ducha (dotyczy kar, filtrów Google etc.) sprawia, że pozycje stron poszły znów w górę na frazy główne i średnio trudne. Zaś strony mają znacznie więcej stargetowanych wyświetleń.”
TOMASZ SALUNO IDASZEK
przedsiębiorca, praktyk seo z wieloletnim doświadczeniem
„Okazało się, że to był strzał w 10, już na pierwszej lekcji dowiedziałem się sporo o linkowaniu, na co zwracać uwagę przy zdobywaniu linków, jakie są niezbędne narzędzia i jak je obsługiwać.
Dodatkowo były omówione pierwsze sposoby linkowania. Już wtedy wiedziałem, że nie zrezygnuję z tego szkolenia, a kolejne lekcje tylko to potwierdziły.
Moje efekty to wzrost w wynikach wyszukiwania ośmiu fraz kluczowych (na dziesięć, które badałem), przy czym trzy z nich wzrosły o ponad 10 pozycji!”
MACIEJ GŁOWSKI
właściciel, GrafPlast
Nawigacja
Opinie raportów SEO
Opinie o szkoleniach