Historie klientów i ich rezultaty

Co Cię interesuje?

Sprawdź, jakie efekty mieli moi klienci

Case study

Sprawdź dokładnie opisane studia przypadku moich klientów. Konkretne liczby i rezultaty.

Opinie raportów SEO

Dowiedz się co mówią klienci o moich raportach skuteczności ich aktualnych działań SEO

Opinie o szkoleniach

Poznaj opinie uczestników szkoleń oraz jakie udało im się osiągnąć wyniki dzięki zdobytej wiedzy

Case study moich klientów

#1

Zwiększenie przychodów o 237,54%

Klient prowadzi sezonowy sklep internetowy w branży dom i ogród. Współpracę w zakresie pozycjonowania jego sklepu rozpoczęliśmy od listopada 2018 roku, a celem naszych działań było zwiększenie liczby zamówień i zmniejszenie dysproporcji pomiędzy sprzedażą z ruchu organicznego, a pozostałych źródeł.

Jak zawsze, przeprowadziliśmy analizę fraz kluczowych, optymalizację strony (było tutaj sporo błędów), przygotowaliśmy nowe zoptymalizowane treści pod wybrane wcześniej frazy kluczowe, a następnie przeszliśmy do pozyskiwania linków.

Efektem tych działań było:

  • zwiększenie widoczności strony w Google o 131.57%,
  • zwiększenie ruchu z Google o 281,53%
  • zwiększenie przychodów z ruchu organicznego 237,54%.

#2

Zwiększenie ruchu z seo o 46,55%

Klient prowadzi sezonowy sklep w branży dziecięcej. Współpracę w zakresie pozycjonowania jego sklepu rozpoczęliśmy od lutego 2020 roku, a celem naszych działań było zwiększenie sprzedaży. Poprzednia agencja lekko zwiększyła ruch, natomiast przychody stały w miejscu.

Podczas researchu fraz i analizy struktury strony natknęliśmy się na zbędne kategorie, które zostały usunięte. Strona wymagała i niestety dalej wymaga pewnych zmian optymalizacyjnych. Dalsze prace polegały na pozyskiwaniu tematycznie powiązanych linków do strony klienta.

Efektem 9 miesięcy naszej pracy było:

  • poprawa widoczności strony w Google o 37,05%,
  • zwiększenie ruchu z Google o 46,55%.

#3

Od 0 do 12.386 unikalnych użytkowników

Pozycjonowany serwis, to katalog w pewnej niszy biznesowej. Pracę nad jego pozycjonowaniem rozpoczęliśmy od 2019 roku. Naszym celem było zwiększenie na nim ruchu potencjalnych klientów ogłoszeniodawców.

Po researchu fraz i przygotowaniu treści dla stałych stron rozpoczęliśmy pozyskiwanie linków, co po kilku miesiącach dało efekt kilkuset wizyt miesięcznie. Czując niedosyt, podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu prac nad działaniami content marketingowymi, w celu pozyskania większej liczby potencjalnych klientów z seo.

Efektem tych działań było osiągnięcie w styczniu 2021 roku, ruchu na poziomie 12 386 unikalnych wizyt.

Opinie raportów SEO

 

“Po zapoznaniu się z przygotowanym dla mojego sklepu raportem wiem już, na co zwrócić uwagę przy kontaktach z pracownikami tej agencji.

Zlecona przeze mnie analiza została przygotowana bardzo szybko, jest kompletna i bardzo szczegółowa. Polecam taką usługę wszystkim, którzy mają kontakty z agencjami seo.”

MAREK ZAWISTOWSKI
właściciel, ZW LUNA

 

“Pan Sławomir wykonał u nas podstawową usługę analizy. Pokazał słabe punkty naszej strony, jak i wspomniał o tym co robi konkurencja.

Pan Sławomir jest profesjonalistą, wszystko zostało wykonane, jak należy, wytłumaczone jak dla totalnych laików, także z całego serca mogę polecić.

BARTOSZ GOŚCIEWSKI
właściciel, KushForAll

 

“Sławek przedstawił nam raport w formie video i prezentacji.

Jest tam dosyć dużo fajnych danych, które rzeczywiście obnażyły, w naszym przypadku sporo błędów agencji, która prowadzi nam działania marketingowe.

MATEUSZ KUBIAK
Prezes, Fuegos sp. z o.o.

 

“Bardzo podobała mi się oprócz samej analizy i przygotowanych danych, też forma podania tych treści, a mianowicie nagranie filmu z komentarzem. Był on dla mnie bardzo pomocny, zwłaszcza, że jestem laikiem i nie wszystkie rzeczy są dla mnie jasne.”

KAROLINA LEPCZAK
Brand Manager, Wallart Sp. z o.o.

 

“Często jest tak, że dzwonią różne agencje, specjaliści od pozycjonowania i właściwie rozmowę o ofercie zaczynają od stwierdzenia “o Panie, kto to Panu tak popsuł.” Tutaj tak nie było.

Miałem poczucie, że bez oceniania otrzymuję suche fakty, czyste dane, i ja mogę sam sobie wyciągnąć z nich wnioski, Nie czułem, że ktoś chce mnie zdobyć jako klienta, oczerniając innych, poprzednich. Ten raport był taki z boku bez angażowania się emocjonalnego i oceniającego. Oceniam to bardzo profesjonalnie i polecam to każdemu.”

KACPER PUCHALSKI
właściciel, Plena Natura

Opinie o szkoleniach

“Podchodziłem do kursu sceptycznie, ale wyniki przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Najpierw znalazłem dla swojej branży 20 000 fraz kluczowych. Po odsianiu fraz, które nie są wyszukiwane i z nazwami konkurencji zostało 6300 fraz z czego 407 ściśle powiązanych z moimi produktami.

Nie dostajemy tylko informacji o frazach, ale też możemy zauważyć, kto jest naszym konkurentem i czego ludzie szukają. Można się zdziwić… Polecam!”

Opinia o kursie Seo Łowca Fraz

WOJCIECH PAWEŁEK

“Wszystko w przystępnej postaci, wyjaśnione opisowo, jak krowie na rowie. Nie trzeba być osobą ogarniętą w tematyce, by zrozumieć i wdrożyć metody…

Pozycjonuje obecnie swoją witrynę samemu i to znacznie z lepszym skutkiem niż dawne działania agencji SEO. Mam kontrole nad tym co dzieje się z moją domeną i oszczędzam pieniądze.”

KAMIL KOZIŃSKI
właściciel, Kozinski-Foto

“Podsumowując: co uzyskałem dzięki szkoleniu?

Pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google na nowe frazy, wzrost ruchu, pozyskanie linków z dużych portali, strategię związaną ze słowami kluczowymi, zaskakujące pomysły na zdobywanie nowych linków oraz zyskanie nowych partnerów z branży (Sławek uczył też trochę umiejętności miękkich :))

Do tego trzeba dodać, że Sławek jest osobą bardzo chętną do pomocy i na pewno nie zostawi nikogo z ważnym pytaniem bez odpowiedzi”

PIOTR CICHALEWSKI
Właściciel serwisu techtutor.pl

“Strategia Sławka to stabilny sposób na sukces, który przekłada się na wzrost zainteresowania usługami oraz zwiększa sprzedaż oferowanych produktów.

W kursie wiele ważnych informacji do natychmiastowego wykorzystania znajdą pozycjonerzy, copywriterzy, a nawet specjaliści od marketingu internetowego.”

MARIUSZ WASZKIEWICZ
Specjalista ds. pozycjonowania Gogler

“Tym razem słowo kluczowe, które ma tylko 320 wyszukiwań miesięcznie (ale jest dla mnie kluczowe) zareagowało błyskawicznie, na linkowania z grudnia reagowało raczej słabo. Dzięki Sławek:) Teraz mam kilkanaście telefonów i maili tygodniowo, a ruch z organika również zaczyna wzrastać.

Sławek pokazuje mnóstwo przydatnych narzędzi i sposobów ich efektywnego wykorzystania. Można próbować różnych metod, dzięki temu zdobywamy upragnioną dywersyfikację linków.”

urszula deregowska opini po kursie Top Seo masterClass

URSZULA DERĘGOWSKA
PPC Manager Artgeist Sp. z o.o

“Dzięki wiedzy pozyskanej od Sławomira zyskałem to, czego szukałem. Zdecydowanie wróciłem znów, na profesjonalny poziom pozycjonowania stron internetowych.

Nowa olbrzymia dawka wiedzy, motywacji do pracy, pewności siebie i spokoju ducha (dotyczy kar, filtrów Google etc.) sprawia, że pozycje stron poszły znów w górę na frazy główne i średnio trudne. Zaś strony mają znacznie więcej stargetowanych wyświetleń.”

TOMASZ SALUNO IDASZEK
przedsiębiorca, praktyk seo z wieloletnim doświadczeniem

“Okazało się, że to był strzał w 10, już na 1 lekcji dowiedziałem się sporo o linkowaniu, na co zwracać uwagę przy zdobywaniu linków, jakie są niezbędne narzędzia i jak je obsługiwać.

Dodatkowo były już omówione pierwsze sposoby linkowania. Już wtedy wiedziałem, że nie zrezygnuję z tego szkolenia, a kolejne lekcje tylko to potwierdziły.

Moje efekty to wzrost w wynikach wyszukiwania ośmiu fraz kluczowych (na dziesięć, które badałem), przy czym trzy z nich wzrosły o ponad 10 pozycji!”

MACIEJ GŁOWSKI
właściciel firmy GrafPlast

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy lub masz jakiekolwiek pytanie, wypełnij poniższy formularz.