Ilu jeszcze klientów musisz stracić, by wreszcie naprawić swój sklep internetowy?

A może warto zainterweniować już teraz?

Powiem Ci zaraz jak!

Jakie straty akceptujesz w swoim sklepie?
100? 1 000? 10 000? 100 000? Milion PLN?

Działania SEO zwiększają obroty sklepów, mnożąc liczbę klientów dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet pięciokrotnie.

Co z tego jednak, że zwiększysz liczbę odwiedzających, gdy Twój sklep internetowy utrudnia lub uniemożliwia robienie zakupów? Potencjalni klienci wchodzą na stronę z chęcią nabycia produktów lub usług, a tam… „strona nie istnieje”! A to tylko jeden z błędów.

Albo płacisz grube pieniądze za reklamę, a klienci idą na zakupy do konkurencji, która ma darmowy ruch. Bo wiedzą, jak się ustawić, by Google wyświetlało ich strony powyżej Twoich…

Problemem wielu właścicieli e-commerce nie jest marketing ani reklama, tylko źle działający sklep!

Jak długo chcesz przymykać oczy na to, że klienci omijają Twój sklep albo wpadają w czarną dziurę i nic nie kupują?

Chcesz widzieć, jak to szybko naprawić problemy Twojego sklepu? Zachęcam Cię do zlecenia mi audytu SEO.

Po przeprowadzeniu go otrzymasz wyniki badań witryny internetowej lub sklepu – dowiesz się, czego w nich brakuje, by Google przyznało im wyższe pozycje. A także co w tej chwili blokuje efekty pozycjonowania, że mimo działań nie widać efektów lub są zbyt małe.

Pokażę Ci jak to zmienić.

Sławomir GDAQ Gdak

Zleć specjaliście profesjonalny audyt swojego sklepu i zacznij zarabiać więcej

Jak Google pomaga zwiększać sprzedaż?

To proste – klienci szukają różnych produktów w wyszukiwarce, a Google wyświetla im linki do sklepów. Jeśli linki do Twojego sklepu nie znajdują się na szczycie wyników wyszukiwania, to masz mniej klientów i musisz wydawać więcej na reklamy.

Nie da się kupić miejsca w TOP3 wyników wyszukiwania, ale można te miejsca zdobyć właściwymi działaniami. Pomaga w tym współpraca z algorytmami Google.

Strona jest widoczna na szczycie wyników wyszukiwania, bo się odbija od ściany wymagań robotów Google. One sprawdzają każdą witrynę lub sklep i na tej podstawie dają im zielone lub czerwone światło. Co powinieneś zatem zrobić? Musisz pomóc im „polubić” Twój e-sklep.

Roboty Google są bardzo dokładne.

Przez jeden “głupi” szczegół potrafią zatrzymać stronę we wspinaczce w wynikach wyszukiwania, a nawet ją zdegradować. Są bezduszne jak urzędnicy. Nie mają uczuć, współczucia ani wyrozumiałości. U nich wszystko musi się zgadzać.

Roboty indeksujące patrzą inaczej niż ludzie, więc wyłapują błędy, których czasem nie widać na pierwszy rzut oka. Trzeba wiedzieć, czego szukają na stronie i co zrobić, by dały jej zielone światło dla wyższych pozycji.

Przy pomocą robotów Google
sprawdza takie elementy, jak:

  • Dostępność polityki prywatności, regulaminu i danych kontaktowych;
  • Czy strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych;
  • Szybkość działania strony;
  • Wyświetlanie się strony na frazy brandowe;
  • Adresy z http i https;
  • Adres z www, bez www;
  • Mapa strony;
  • Plik robots.txt;
  • Znak „/” na końcu adresu url;
  • Strony i błędy 404;
  • Łańcuchy przekierowań;
  • Przekierowania 3xx;
  • Błędy 5xx;
  • Linki do przekierowań;
  • Strony z parametrem “noindex”, “nofollow”;
  • Linki do niedziałających stron;
  • Adresy kanoniczne;
  • Dane strukturalne;
  • Jakość treści i ich zoptymalizowanie pod frazy kluczowe;
  • Czy prowadzony jest blog;
  • Czy występuje Duplicate content;
  • Frazy kluczowe w adresie url, title, h1;
  • Fraza kluczowe w treści strony;
  • H1 na stronie;
  • Title;
  • Description;
  • Nagłówki h2, h3;
  • Formatowanie treści;
  • Linkowanie wewnętrzne;
  • Waga plików graficznych;
  • Opisy “alt” plików graficznych;
  • Nazwy plików graficznych;
  • Niedziałające obrazy;

… i wiele, wiele więcej!

Każdy błąd w jednym z tych obszarów jest
jak mandat za nadmierną prędkość.

Od razu płacisz karę za przewinienie i jednocześnie zbierasz punkty karne. Gdy ich suma przekroczy pewną wartość, Google zabiera Ci prawo do obecności w ich katalogu!

Z powodu zbyt dużej liczby prostych błędów na stronie nie znajduje się ona tam, gdzie powinna – na wyższych miejscach. Każdy błąd wpływa na obniżenie pozycji strony.

Te błędy blokują Twój sklep w Google

Dlatego trzeba wyeliminować wszystkie nieprawidłowości na stronie internetowej, by nic nie przeszkadzało w jej pozycjonowaniu.

Głupio ignorować zasady SEO, które mogą Ci pomóc zdobyć większy ruch albo… w tym przeszkodzić, mimo nawet sporych nakładów na marketing.

Twoim celem na dziś powinno być jak najszybsze wyeliminowanie
każdego błędu.

Zaraz, zaraz, przecież nie widzę żadnych problemów!

Też tak myślisz? To może kosztować Cię
sporo niezarobionych pieniędzy…

Kiedy zaczniesz zauważać efekty błędów sklepu…
często jest za późno:(

Najczęściej reagujemy, gdy coś złego zaczyna się dziać. Strona spada w wynikach wyszukiwania, ważne frazy tracą swoje pozycje, ruch nagle maleje…

Problem w tym, że gdy to się już dzieje, najczęściej jest za późno na optymalną reakcję i trzeba gasić pożary, a to jest kosztowne i niszczące.

A nawet jeśli nie widać żadnego problemu ze stroną, czy wiesz, ilu klientów tracisz przez brak optymalizacji?

A czy wiesz, o ilu więcej zadowolonych klientów mógłbyś mieć, gdyby strona lub sklep spełniały wszystkie wymagania robotów Google? Tego do końca nie przewidzisz, jednak audyt SEO pokaże Ci, ile Twojej stronie brakuje do ideału według robotów Google.

Nawet strona, która kiedyś spełniała wszystkie wymagania Google, dziś może otrzymać mandat za przekroczenie jednej z nowych, ciągle się zmieniających zasad. Podobnie jak nieznajomość prawa szkodzi, tak niespełnianie aktualnych zasad Google może grozić “mandatem” i punktami karnymi.

Powodów do nałożenia “kary” bywa mnóstwo. W wielu sytuacjach to zwykłe zaniedbania. Jednym z najczęstszych na przykład bywa zmiana asortymentu w sklepie, w wyniku czego po usunięciu kart produktowych pozostają po nich linki. Dla Google to już znak, że coś złego dzieje się ze stroną.

Poza tym konkurencja prawdopodobnie ciągle dopieszcza swoje strony, więc nigdy nie możesz poprzestać na tym, co było. Przynajmniej raz na rok warto zrobić kontrolny audyt SEO – to jak badanie profilaktyczne, chroniące przed zawałem albo czymś gorszym.

Rozwiązaniem jest profesjonalny audyt SEO

Co otrzymasz w wyniku audytu SEO?

Po wykonaniu audytu SEO otrzymasz raport w PDF, który w obrazowy i konkretny sposób pokaże:

1. Stan witryny lub sklepu w ocenie Google.
2. Co konkretnie trzeba zmienić/dodać/usunąć, by ten stan
natychmiast poprawić.

Raport, który otrzymasz jest łatwy do zrozumienia. Rzut oka wystarczy by zauważyć, co jest ok, a co wymaga poprawy!

Dostaniesz krótkie i treściwe informacje oraz konkretne zalecenia. Nie musisz być ekspertem od SEO, by zrozumieć, o co chodzi i co robić. Możesz też przekazać ten dokument swoim specjalistom od strony. Oni będą wiedzieli, co robić. Jeśli nie masz własnych ekspertów, chętnie polecimy odpowiednie osoby do współpracy.

Co zawiera raport audytu SEO?

Ostateczny kształt raportu zawsze zależy od wielkości i jakości sprawdzanego serwisu. Jednak najczęściej dotyczy takich obszarów, jak:

Użyteczność witryny od strony kupujących (UX)

Techniczne SEO – elementy, mające wpływ na poprawność strony według robotów indeksujących

Kondycja strony według Google

Ocena treści i ich wpływ na pozycje strony

Prezentacja treści od strony kodu

Opis każdego
obszaru zawiera:

  • zakres diagnozy;
  • wyjaśnienie roli sprawdzanego elementu tak,
  • że zrozumiesz jego wpływ na pozycje strony;
  • stan elementu;
  • szczegóły zauważonych błędów;
  • zalecenia do poprawy.

Co Ci to da… Twojemu sklepowi i
całemu biznesowi?

Dzięki drobiazgowej analizie strony wykryjemy wszystko, co może mieć negatywny wpływ na pozycję strony. Tak, by nie dać żadnego pretekstu robotom Google do zatrzymania jej w wyścigu o wysokie pozycje na najbardziej dochodowe frazy.

Eliminacja błędów i wdrożenie zmian często skutkuje tym, że strona bez żadnych dodatkowych działań może zacząć zajmować coraz wyższe pozycje. Oczywiście, nie da się tego nikomu obiecać na 100%, bo to nie my przyznajemy wyższe pozycje, tylko roboty Google. Możemy jednak zagwarantować, że Twoja witryn lub sklep będą spełniać ich rygorystyczne wymagania, więc nie będą one miały żadnego powodu do obniżania pozycji strony.

Dzięki temu możesz prowadzić swój biznes internetowy bez ryzyka, że roboty indeksujące przyłapią Twoją stronę na jakimś głupim błędzie, przez który narazisz ją na spadki pozycji.

W ten sposób przygotujesz swoją stronę do wyścigu o lepsze pozycje w TOP Google i Twoje inwestycje w pozycjonowanie będą zawsze miały wyższą stopę zwrotu.

Dlaczego warto zrobić audyt SEO u mnie?

Jest wiele firm, które oferują usługę audytu SEO. Różnią się zakresem, cenami i dodatkowymi usługami.

To, co mnie wyróżnia, to podporządkowanie SEO zyskom dla firmy. Jeśli walczymy o jakieś frazy, to niekoniecznie będą one najbardziej popularne, ale zawsze będą maksymalizować zyski. Czasem opłaca się zrezygnować z walki o wysokie pozycje na popularną w branży frazę i te środki przeznaczyć na lepsze pozycje dla mniej popularnych fraz, z których dochód przekroczy to, co próbują inni osiągnąć walką o popularny zwrot.

Gdy więc robię audyt SEO, zawsze ostatecznym celem jest jak największy zysk dla mojego klienta.

Zaczynamy?

Może więc chcesz zacząć od zaraz? Pierwszym krokiem będzie wysłanie linku do strony. W odpowiedzi wyślę bezpłatną wycenę audytu i wtedy podejmiesz decyzję. Średnia cena audytu najbardziej popularnych stron i sklepów mieści się w granicach 2 500 – 5 000 zł, więc jego koszt szybko się zwraca po wdrożeniu zaleceń, gdy pojawia się większy ruch i konwersje.

Aby otrzymać konkretną wycenę dla swojej strony, wyślij więc teraz zapytanie:

* Polityka prywatności

3 + 10 =

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy lub masz jakiekolwiek pytanie, wypełnij poniższy formularz.