WYBÓR FRAZ KLUCZOWYCH

Strona głównaUsługi seo / Wybór fraz kluczowych

"Sztuką jest wybranie niszowych, mało konkurencyjnych fraz kluczowych, które będą wchodziły w Google jak w masło i generowały ruch potencjalnych klientów na Twoją stronę."

Wybór fraz kluczowych to mój konik. Spędzam wiele godzin nad rozpoznaniem właściwych fraz kluczowych wykorzystując swoją wiedzę, oraz wiele dostępnych narzędzi na rynku, które ułatwiają mi w tym pracę, bo zdaję sobie sprawę, że w tym momencie, już na samym początku można popełnić największy i bardzo kosztowny błąd.

Większość początkujących osób wchodzi do Plannera Słów Kluczowych i wybiera frazy z największą liczbą wyszukiwań łudząc się, że ten ruch będzie ich.

Nie wiedzą jednak, że frazy z największą liczbą wyszukiwań (co jest łakomym kąskiem) najczęściej są najbardziej konkurencyjne co oznacza, że o pozycje będziesz musiał walczyć z wielkimi korporacjami, a to z góry skazuje Cię na porażkę!

Jest jeszcze jedna sprawa. Te frazy są z reguły bardzo popularne, bardzo krótkie np. "buty", "dom"... A co jeśli Ci powiem, że te frazy są "słabe"? Że generowany ruch nie będzie wiele warty?

Powiesz: "Sławek jak będę miał 10 tyś. osób na stronie to na pewno zarobie swoje". A czy pomyślałeś w jakim stanie emocjonalnym są ludzie którzy wpisują tę frazę?

Gdy ktoś wpisuje w Google "buty" to zupełnie nie wiesz czego on oczekuje. Facet szukał butów do garnituru, a wchodzi na Twoją stronę gdzie sprzedajesz buty do biegania! Jaki jest efekt? Ucieka czym prędzej z Twojej strony, a to może negatywnie odbić się na pozycji Twojej strony.

A gdyby tak wpisał "buty sportowe do biegania"? Zobacz jak sytuacja diametralnie się zmieniła? Wchodzi na stronę gdzie dostaje kawa na ławę produkty którymi jest zainteresowany!

Rozumiesz tę różnicę? Nie potrzebujesz 10 tyś gapiów, wystarczy Ci tylko 10% tych osób, ale dobrze stargetowanego ruchu dopasowanego do Twoich produktów czy usług.

"Chcesz, żeby Twoja strona była wysoko w Google generując przy tym masę ruchu czy jednak na koniec dnia chodzi Ci o to, by przynosiła Ci duże zyski?"

W zależności od tego jakich fraz kluczowych użyjesz na swojej stronie to sprowadzisz na nią inną grupę użytkowników.

Wybierając do pozycjonowania swojej strony nieodpowiednie frazy kluczowe, sabotujesz swoje wysiłki w SEO i zyski Twojej firmy.

Ta jedna, wydawałoby się drobna decyzja, decyduje o Twoim sukcesie, lub porażce w pozycjonowaniu stron i całym biznesie!