AUDYT SEO STRONY

Strona głównaUsługi seo / Audyt seo strony

"Dzięki audytowi dowiesz się jak poprawić swoją stronę, aby pojawiała się ona wyżej w wynikach wyszukiwania Google bez dodatkowych co miesięcznych kosztów."

Pozycjonowanie jest kosztem i to nie małym. Zajmuje miesiąc w miesiąc sporo czasu, a często wymaga też inwestowania pieniędzy np. w pozyskiwanie linków.

Czy wiesz, że możesz wydawać mniej pieniędzy na pozycjonowanie strony?

Audyt seo to analiza strony pod kątem czynników mających wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych. Uzyskasz informacje o słabych i mocnych punktach swojej strony, a także informacje jak należy ją poprawić, aby zajmowała wyższe pozycje w Google.

Tę optymalizację wykonasz raz, a z jej efektów będziesz mógł się cieszyć latami. Wykonanie audytu seo jest kosztowne, jednak w dłuższej perspektywie dużo bardziej opłacalne niż próba wypozycjonowania niezoptymalizowanej strony.

Dlaczego nie mogę wypozycjonować strony?

Widzisz często jest tak, że Twoja strona stoi w miejscu, linkujesz ją i linkujesz i nie masz żadnych efektów. Strona stoi w miejscu i nie reaguje na Twoje działania.

Podczas audytów spotykam się z sytuacjami kiedy to strona zawiera dosłownie kilka, jednak bardzo poważnych błędów przez co, albo w ogóle nie pojawia się w wynikach wyszukiwania, albo zajmuje dalekie pozycje w Google, a te kilka drobnych zmian pozwala bardzo szybko wprowadzić stronę do Top 10 Google!

Niezależnie od tego czy za stronę zapłaciłeś 500 zł u studenta, czy 5000 zł w agencji reklamowej błędy tego typu i tak się pojawiają i jest to wręcz nagminne. Swojego czasu w newsletterze dzień po dniu opisywałem kolejne znane marki w internecie, które na swoich stronach posiadają błędy związane z optymalizacją seo.

Dzięki audytowi seo dowiesz się nie tylko jakie błędy są na Twojej stronie związane z optymalizacją seo, ale też powiem Ci jak je poprawić, aby Twoja strona pojawiała się wyżej w Google. Podczas audytu analizuję setki parametrów.

Podczas audytów sprawdzam

  • aktualną i historyczną sytuację domeny,
  • statystyki związane z ruchem na stronie,
  • frazy kluczowe po jakich internauci wyszukują Twoja stronę,
  • analizuję konkurencję,
  • linki przychodzące,
  • linki wewnętrzne,
  • widoczność strony,
  • kwestie techniczne,
  • optymalizacje kodu,
  • optymalizacje treści,
  • i wiele innych elementów.